• דף הבית
  • אודות
  • צור קשר
TLVCT
  • חדשות תל אביב
  • פאשן & לייף סטייל
  • כדאי לקרוא
  • חדשות תל אביב
  • פאשן & לייף סטייל
  • כדאי לקרוא
ראשי » כדאי לקרוא » איך תוציא לאור את הספר שלך בדרך הנכונה

איך תוציא לאור את הספר שלך בדרך הנכונה

סגור לתגובות על איך תוציא לאור את הספר שלך בדרך הנכונה
איך תוציא לאור את הספר שלך בדרך הנכונה

הוצאה לאור של ספר כבר לא דורשת פניה להוצאות לאור שמחתימות את הסופר על בלעדיות בחוזים דרקוניים כאלו ואחרים. כיום ניתן לעשות שימוש באמצעים רבים שעומדים לרשותנו בעידן הדיגיטלי העכשווי ולהוציא לאור את הספר בצורה עצמאית. התנהלות נכונה תעזור לך לא להשקיע כספים לשווא ואולי אפילו להצליח להפוך את הספר לרב מכר של ממש.

הדפסת ספרים עברה מהפכה של ממש בעשור האחרון, וכבר אין מדובר בתהליך מורכב ומייגע שעובר הסופר בדרך אל התוצאה הסופית. במשך שנים הוצאות לאור שהתמחו בתחום הדפסת ספרים באלפי עותקים היו אלו ששלטו בתהליך כולו, והסופר היה רק "מתלווה" ברמת המעורבות וגם ברמת ההכנסות מהספר שנימכר. היום מדובר על עידן אחר וכל אחד יכול להוציא לאור ספר בכוחות עצמו, במהירות ובכל כמות שמתאימה לו. ניתן כיום לבצע הדפסת ספרים בזול, עם מימון חיצוני וללא התחייבות לעותקים רבים.

איך ניתן להוציא לאור ספר בצורה עצמאית?

תהליך הדפסת ספרים כבר איננו דורש מעורבות של יותר מדי שותפים לדרך, שגוזלים חלק ניכר מההכנסות העתידיות ממכירה של הספר, וגם דוחקות הצידה את רמת המעורבות של הסופר. יש כיום אפשרות לכל אחד להוציא לאור את הספר שלו בתנאי שיתנהל נכון, ויקפיד על מסלול מוגדר מראש עם תכנית עבודה ויעדים שיש לממש.

התהליך של הדפסת ספרים בצורה עצמאית:

  • כתיבת הספר – טוב, זה די ברור מאליו אבל כמובן שכאן מתחילים. יש לכתוב את הספר, להתנהל מול 2-3 מקורבים שיקראו אותו ויעירו הערות, לערוך תיקונים ולהקפיד על עריכה מקצועית ללא טעויות כתיב וכדומה.
  • קמפיין גיוס המונים – אתרים של גיוסי כספים מגולשים פורחים בשנים האחרונות. אתרים דוגמת קיקסטארטר או אינדיגוגו העולמיים או אתרים דוגמת האדסטארט או ג'אמפסטארטר ואחרים הם הבסיס הכלכלי להוצאה לאור של ספרים ע"י הסופר עצמו. מפרסמים פרק מהספר ומוסיפים תקציר של העלילה, לעתים מצלמים גם וידאו בו הסופר פונה אל משקיעים פוטנציאליים או מקריא את הפרק מהספר, מגדירים תאריך יעד ומדרגות גיוס כספים והתמורה שלהם (ספר חתום, השתתפות באירוע השקת הספר וכן הלאה) ומתחילים בגיוס.
  • פרסום ויחסי ציבור ברשתות חברתיות – הדרך היעילה ביותר לחזק את תהליך גיוס הכספים הוא באמצעות רשתות חברתיות. מפרסמים את הגיוס עצמו וגם פונים אישית לחברים ולקרובים כדי שיעזרו בתהליך הפקת הספר. כמו כן מומלץ להשתתף בקבוצות של סופרים ברשתות הללו ולשתךף גם שם את הקמפיין שלכם.
  • בניית אתר אינטרנט – רצוי מאוד לבנות אתר אינטרנט עוד בתחילת התהליך עמוד מי שרוצים יותר פרטים או מידע על הסופר או הספר העתידי ולא מוצאים זאת באתר גיוס ההמונים. כמו כן אתר אינטרנט שממוקד בספר יעזור לכם למכור אותו ישירות און ליין לאחר תום תהלים הגיוס או כאשר יהיו הזמנות ישירות לאחר פרסום ויחסי ציבור של הספר באינטרנט (רשתות חברתיות).
  • בחירה של בית דפוס – יש בתי דפוס המתמחים בביצוע הדפסת ספרים בכמויות קטנות שמתאימות למי שמעוניינים להדפיס ספר בכמות מתאימה לאלו שרכשו אותו באמצעות גיוס המונים או מעוניינים לרכוש אותו דרך האינטרנט בדרכים נוספות. כדאי להתחיל עם הדפסת ספרים בודדים כדי לבדוק את טיב ההדפסה של הספר לפני שמתחילים להדפיס כמויות גדולות יותר. כיום יש מכונות הדפסה דיגיטליות שמאפשרות הדפסת ספרים בודדים או בכמויות קטנות ובדרך זו ניתן כל פעם להזמין עוד עותקים של הספר על פי הצורך ומבלי להיתקע עם מלאי או הוצאה גדולה מראש.

כפי שרואים אפשר כיום די בקלות לממן הוצאה לאור עצמית של הספר שלכם מבלי לקחת סיכונים מיותרים ועם חשיפה מכובדת לקהל יעד רלוונטי ומשם רק לגדול ולמוח בענף. התהליך כולו אורך לא יותר מחודש-חודשיים ויש לכם ספר מודפס שמוכן להפצה ולמכירה.

מי יודע ואולי הספר שלכם מספיק טוב ומעניין ורשתות הספרים המובילות בארץ יחליטו על הזמנה של מאות או אלפי עותקים ממנו בהמשך. בהצלחה.

צפיות בכתבה: 1,438

« פוסט קודם
פוסט הבא »
כדאי לקרוא

מדפסות תלת מימד תעשייתיות – מהפכה בייצור המודרני

קרא עוד ←

טיפים למי שטסים עם ילדים קטנים לניו יורק

קרא עוד ←

הזמנה מיוחדת לתושבי תל אביב לעיסוי צפוני

קרא עוד ←

תופתעו לדעת למה גברברי תל אביב יורדים דרומה

קרא עוד ←

גברברי תל אביב משלבים חופשה וחטאים בטבריה

קרא עוד ←
כדאי לקרוא

המלחמה מראה לנו שהתחדשות עירונית היא צורך קיומי – הבירוקרטיה הורגת

קרא עוד ←

היצירתיות של גברים תל אביבים מובילה אותם דווקא לחיפה

קרא עוד ←

האתגרים המשפטיים שמעצבים את פניה של העיר הלבנה המתחדשת

קרא עוד ←

איך לבחור את המקום המושלם לאירוע קטן?

קרא עוד ←

כל האפשרויות של קניית דירה להשקעה ברומניה

קרא עוד ←

מהם הטכניקות ליישור שיניים בקרב מבוגרים?

קרא עוד ←

איך להשתמש בשלט של המזגן בצורה נכונה?

קרא עוד ←

חוזרים ללימודים בבטחה עם טיפים של מד"א

קרא עוד ←

איך לבחור עורך דין התחדשות עירונית?

קרא עוד ←

בית ספר עם קורס שישנה את החיים שלכם!

קרא עוד ←
ניווט באתר
  • חדשות תל אביב
  • פאשן & לייף סטייל
  • בעלי מקצוע
  • משתלם
  • כדאי לקרוא
אודות TLVCT
מגזין תל אביב הוקם במטרה לספק מידע שימושי לכל מי שמתגוררים או מבקרים בעיר תל אביב. המגזין מנוהל באופן שוטף על בסיס רצון לספק שירות מועיל.

אנו מקווים כי תמצאו את האתר שימושי ומועיל עבורכם הן כגולשים והן כמעצבי שיער המופיעים בו במדורים השונים.

מגזין תל אביב הינו חלק מקבוצת אגו מדיה המתמחה בניהול של מגזינים ברשת האינטרנט.
יצירת קשר עם האתר

מעוניינים לפרסם מודעה או כתבה באתר?
צרו קשר באמצעות וואטצאפ 0523190319.

הצהרת נגישות

חלק מקבוצת אגו מדיה - ניהול אתרי תוכן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס