“Hoodies סינגלס RUN” מרוץ האהבה של תל אביב-יפו, הראשון מסוגו בעולם, יתקיים בישראל. האירוע המשותף לקבוצת RGE ועיריית תל אביב-יפו יתקיים ביום חמישי, 22 בספטמבר מהשעה 17:30.
במסגרת “Hoodies סינגלס RUN” מרוץ האהבה של תל אביב-יפו, צפויים להשתתף בין 15,000 ל-20,000 רצות ורצים בשני מקצים שיוזנקו ויסתיימו במתחם המגדלור בנמל תל אביב, שעל הפקתם אמונה חברת “שוונג” המפיקה את אירועי הספורט הגדולים בישראל שלפני כשנה 51% ממניותיה נרכשו בידי קבוצת RGE. המקצים יהיו באורך של 4 ק”מ ו-8 ק”מ. בסיומם, יצטרפו חוגגים נוספים לאירוע הדייטינג הגדול בישראל ובמתחמי תוכן ייחודיים שיוקמו במתחם כחלק מהפנינג ענק הכולל הופעות חיות של “היהודים”, רביב כנר, שפיטה ועוד. על המסיבה ינצח DJ נדב ציון.
בין מתחמי התוכן באירוע: מתחמי הכרויות (ספיד דייט, פיקניק דייט, מתחם פיזיותרפיה ועוד); הפתעות תוכן, הופעות ומסיבה; מתחם VIP – למוזמנים בלבד.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: “תל אביב-יפו כמו אהבה היא מרגשת ומסעירה ולכן לא סתם הפנויות והפנויים במדינת ישראל מגיעים אליה כדי למצוא את הבת או בן הזוג איתם יבלו את שארית חייהם. ומה דרך טובה יותר מלהכיר את אהבת חייך באירוע ספורט חדש וחדשני המתקיים באחד המקומות הכי רומנטיים בעיר, המגדלור בנמל תל אביב. אני מזמין את כולם להשתתף במרוץ ולהתחיל את השנה העברית החדשה עם זוגיות חדשה”.
“Hoodies סינגלס RUN” מרוץ האהבה של תל אביב-יפו, עתיד להיות האירוע הראשון שיתחיל מסורת רב שנתית של ספורט היכרויות, לצד הופעות ומסיבות. האירוע מצטרף לשורת אירועי הספורט המובילים במדינה בהובלת רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו ובהם מרתון סמסונג תל-אביב, מרוץ הלילה של תל-אביב, סובב תל-אביב, מרוץ הנשים של תל-אביב, טריאתלון תל-אביב, גראנד סלאם בג’ודו, אליפויות אירופה בענפים שונים ועוד. בנוסף, בעשור האחרון הושקעו מעל מיליארד שקלים בשיפוץ ובניית מתקני הספורט בעיר להנאת 11 אלף ספורטאים הישגיים, 700 קבוצות ספורט פעילות ו-15 אלף ילדים הפעילים באגודות הספורט בעיר.
פירוט מסלולי המרוץ:
מסלול 4 ק”מ – יציאה מכיכר המגדלור (צפון גשר וואקופ) על רח’ רחבעם זאבי לכיוון צפון, מעבר לרח’ אב”ג עד לצומת מכבי אש. פונים שמאלה (מזרחה) לרח’ ש”י עגנון, ימינה (דרומה) לרח’ לוי אשכול עד שד’ רוקח. פונים ימינה (מערבה) לשד’ רוקח ורצים עד צומת אב”ג / רוקח. פונים שמאלה לכיוון חניון יד לבנים / זהירות בדרכים (לכיוון הגשר הקטן) ולפני העלייה לגשר פונים ימינה (מערבה) על שביל הריצה בגדה הצפונית של נחל הירקון חזרה על לכיכר המגדלור.
מסלול 8 ק”מ – יציאה מכיכר המגדלור (צפון גשר וואקופ) על רח’ רחבעם זאבי לכיוון צפון, מעבר לרח’ אב”ג עד לצומת מכבי אש. פונים שמאלה (מזרחה) לרח’ ש”י עגנון, ימינה (דרומה) לרח’ לוי אשכול עד שד’ רוקח. פונים ימינה (מערבה) לשד’ רוקח ורצים עד צומת אב”ג / רוקח. פונים שמאלה לכיוון חניון יד לבנים / זהירות בדרכים (לכיוון הגשר הקטן) ולפני העלייה לגשר פונים שמאלה (מזרחה) לשביל הריצה בגדה הצפונית של נחל הירקון. רצים עד גשר ראש ציפור – חוצים לגדה הדרומית של הירקון ורצים חזרה לכיוון מערב עד גשר בר יהודה (אב”ג). חוצים את הגשר לכיוון צפון ופונים שמאלה (מערבה) לשביל הריצה בגדה הצפונית של הירקון חזרה לכיכר המגד.
לו”ז האירוע:
- פתיחת שערים: 17:30
- פתיחת מתחמים באזור התכנסות בסיום המרוץ: 18:00
- שקיעה: 18:40
- תחילת זינוקים: 19:00
- סיום זינוקים: 20:00
- סיום כל המקצים: 20:00
- סיום אירוע: 23:00
לאירוע שותפה קבוצת RGE, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל, המתמחה במגוון פעילויות תוכן, הפקה וספורט. הקבוצה מחזיקה במותגים מובילים בשוק התקשורת בישראל, ביניהם ערוצי ספורט 5 (5SPORT, 5LIVE, 5PLUS, 5GOLD, 5SPORT4K, 5STARS), ערוץ הילדים, ערוץ לוגי, פלטפורמת התוכן לילדים BIGI וערוץ הכנסת שבאחזקתו זכתה הקבוצה בשנת 2018. הקבוצה רכשה לפני כשנה 51% ממניות אתר שוונג, פלטפורמת הספורט האקטיבי הגדולה בישראל, המפעילה אתר תוכן העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה, ושותפה ומפיקה אירועי ספורט מהגדולים והידועים בישראל ביניהם תחרות איש הברזל באילת (ישראמן), טריאתלון הנשים בהרצליה, טריאתלון עמק הירדן, מרוץ המדרגות של עזריאלי ועוד.
רשת האופנה HOODIES חברה למרוץ כנותנת חסות ראשית. בעת ההרשמה למרוץ כל נרשמת תוכל לבחור גופיה או חולצה של המותג וכל נרשם יוכל לבחור חולצה של המותג, כאשר כל הפריטים המוצעים הם מקולקציית ה-PRO הספורטיבית. לרשת 70 סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס מוביל.
סמנכ”ל הסחר והשיווק של קבוצת RGE, יניב אופיר, מסר: “נרגש להשיק את מרוץ האהבה של תל אביב-יפו, מרוץ ראשון ויחיד מסוגו בעולם שהינו הכרזה על כניסה של הקבוצה לעולם האירועים עם הפקת ענק שתביא לשטח את האטרקציות, האמנים והתכנים האטרקטיביים ביותר. ותהווה מקור והשראה לפרויקטים דומים שיצאו לפועל ברחבי העולם. הרעיון נולד מצורך אמיתי לצאת מעולם האפליקציות לשטח וזוהי הזדמנות מיוחדת לחבר בין עולם הוואלנס לדייטינג אמיתי”.
סמנכ”ל שיווק קבוצת Hoodies, אורן בר-גיל: “אנו שמחים על החיבור לקבוצת R.G.E והמרוץ החדש לרווקים ורווקות בשותפות עם עיריית תל אביב-יפו – הזדמנות מדהימה עבורנו לשים בחזית את קולקציית ה-PRO הספורטיבית שלנו לנשים וגברים שמזה מספר עונות מהווה מנוע צמיחה אדיר והפכה למזוהה עם המותג שלנו. מי ייתן ומרוץ זה יהווה מסורת חדשה עבורנו ואנו מזמינים את כל הרווקים והרווקות של תל אביב לקחת בו חלק יחד איתנו”.
מחירים: הרשמה מוקדמת בין 20-31 ביולי תעמוד על 139 ₪.
הרשמה רגילה בין 1 באוגוסט עד 8 בספטמבר תעמוד על 154 ₪.
הרשמה מאוחרת בין 9-20 בספטמבר תעמוד על 169 ₪.
הנחה בגובה 20% למחזיקי כרטיס דיגיתל.