נערת תפוזינה ״עושה את מה שבא לה״ על הספה בסלון, לוגמת באמצעות קש ארוך במיוחד את התפוזינה והפעם עבור שניים…
לנערת תפוזינה שלנו זה לא מפריע וזה בהמשך ישיר לזיופים אותם זימזמה להנאתה ברחובות תל אביב בפרסומת הקודמת. ליהי קורנובסקי נערת תפוזינה כבר עונה שלישית, עם אותה פאה ג’ינג’ית רק שהפעם נוספה לה גם בטן הריונית של סוף חודש שמיני. אבל מה שחשוב באמת זה שהיא ממשיכה לשתות את המשקה הנכון.
נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג’ינג’ית כמתבקש, שרה ורקדה ברחובות תל אביב בלי “לדפוק חשבון”.
את המותג “תפוזינה” בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר “פרצה לחיינו” ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם “תפוזינה”. הידינג הג’ינג’ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת “תפוזינה” הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.
*צילום: רפי דלויה.