תפוזינה מצדיעה ליום האישה ולראשונה יוצאת במהלך כמחווה להעצמה נשית על גבי מסך הפרסום הדיגיטלי הענק של ברעם על גבי עזריאלי בצומת המרכזית ביותר בתל אביב. למשך כל יום האישה, ה-8.3, יוקרן סרטון מיוחד של תפוזינה, המציג את השינוי שנעשה בחברה בכלל ובמותג בפרט מנערת תפוזינה של שנות ה-90 ועד נערת תפוזינה של היום, 2022.
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: “במבט לאחור אל עבר שנות ה-90 ובטח בעיניים של שנת 2022, הנשים בקמפיינים של המותג הוצגו אז בצורה מאוד סקסיסטית. מאז ועד היום נעשו צעדים ומהלכים משמעותיים, שהשאירו מאחור את אותו דימוי תוך שמירה על מסרים וערכים של ביטחון, נשיות, עצמאיות ואת השיא הביאה תפוזינה בשנה האחרונה בקמפיין בכיכובה של ליהי קורנובסקי תחת המסר “זה מה שבא לי”. במילים אחרות – התקדמנו. וזה בדיוק המסר אותו חשוב לנו לתקשר לקראת יום האישה 2022.”
במסגרת המהלך, יעלה כאמור שילוט דיגיטלי מהבולטים בישראל עם סרטון שיציג את השינוי שנעשה במותג מ-1994 לעומת היום. כשכל המהלך ייחתם במסר: “יום האישה שעושה מה שבא לה”.
צילום: רפי דלויה.