לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים בחרה חברת זוגלובק בשחקן משה אשכנזי להוביל את סדרת הפרימיום החדשה של המותג. הפרסומת מתארת חוויית אירוח פרימיומי במיוחד על טהרת מעדני זוגלובק החדשים והאיכותיים סביב שולחן, שמחליפים את “נפנוף המנגל” המסורתי, שאמורים לפתוח עולם מרגש של אירוח וחוויה קולינרית והכל בקריצה הומוריסטית.
משה אשכנזי הודה על הסט, שזו סגירת מעגל עבורו לאחר, שבילדותו בעכו עזר לאביו, שהחזיק קו הפצה של זוגלובק משך 15 שנה. עד היום הוא אגב זוכר מספרי מק”טים של נקניקים ופסטרמות..
לדברי ליאת גילר, סמנכ”ל שיווק זוגלובק: “טרנד הבישול הביתי צבר תאוצה בשנים האחרונות. תוכניות הבישול שהציפו את המסך במקביל למשבר הקורונה, עשו לכולנו חשק עז לשפר את כישורי הבישול והאירוח שלנו, ולהציג רפרטואר מרשים של ארוחות מדהימות, באפס מאמץ. סדרת נקניקי הפרימיום החדשה של זוגלובק מבטאת את המומחיות רבת השנים של זוגלובק בתחום. בתחילת 2021 השיקה זוגלובק את סדרת נקניקי הפרימיום הארוזים הכוללת: קורנדביף, סרוולד, רוסטביף, קונפי אווז ופסטרמה בנוסח טוסקנה וכעת מצטרף לסדרה טעם חדש צלעות אסאדו מעושנות. זו הזדמנות מעולה לצרף אלינו את משה אשכנזי השחקן המוכשר כפרזנטור בפרסומת שמקדמת את מהלך הפרימיום שלנו. רק לאחר שחתמנו עם משה אשכנזי גילינו גם את החיבור המשפחתי שלו אלינו וזה חיזק את הבחירה.”
צילום: ליאור נורדמן