לראשונה בישראל למותג האיפור PUPA תהיה פרזנטורית ישראלית, וכראשונה במעמד נבחרה אניה
בוקשטיין- שחקנית, זמרת, מוסיקאית ואייקון הסטייל המובילה, אחת הכוכבות האהובות ביותר בישראל לחוזה שנתי. PUPA הינו מותג האיפור האיטלקי מספר 1# באיטליה, ובישראל נחשב לאחד ממותגי האיפור הפופולריים והאהובים בישראל.
הקמפיין הראשון של אניה בוקשטיין עם PUPA יעלה בערוצי הטלוויזיה בשבועות הקרובים, וכן בפעילות ענפה ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט. כחלק מקונספט הקמפיין אניה בוקשטיין מלווה את הקמפיין בנגינה על פסנתר כנף שחור וענק העומד על מים, וכפי שהמוסיקה משתנה כך היא תשתנה ותציג את הטרנדים המובילים באיפור של PUPA לשנת 2019.
קמפיין הפרסום הראשון של אניה בוקשטיין עם פופה PUPA ילווה בסלוגן:
PUPA MILANO. I’m falling in love.
בחיים אנו מחליפות אינספור לוקים, לפעמים מתוך בחירה…לפעמים בגלל טרנד… או סתם מתוך
סקרנות ורצון לעשות שינוי… במהלך השנים את מגלה שלהתאהב בעצמך ולטפח את מי שאת
נותן לך כוח אמיתי.
בקמפיין אניה בוקשטיין נכנסת לחלל אינסופי לכאורה בו מופיע פסנתר כנף שחור העומד על המים.
אניה מנגנת על הפסנתר, תוך כדי המוסיקה המשתנה כך גם מראה האיפור והסטייל של אניה משתנה בין ארבעה מראות איפור של הטרנדים המובילים את השנה הקרובה 2019 ב PUPA: מראה הרוק גלאם, פופ גלאם, קלאסיק וסקסי
את הקמפיין מובילים חברת iconz by medio של שי אזאוי ובן דיאמנט ואיש הקריאייטיב מיקי תורג׳מן, הקמפיין מתוכנן לעלות בטלוויזיה, שילוט חוצות, ובדיגיטל. איפור נאור אפל ל PUPA.
קרדיטים:
@pupamilanoisrael
@iconzbymedio
@aniabukstein
סטילס דנה קופל או בן דיאמנט / Ben Diamant / דניאל ז׳קונט
סטוריז זה ICONZ by MEDIO