• דף הבית
  • אודות
  • צור קשר
TLVCT
  • חדשות תל אביב
  • פאשן & לייף סטייל
  • כדאי לקרוא
  • חדשות תל אביב
  • פאשן & לייף סטייל
  • כדאי לקרוא
ראשי » כדאי לקרוא » איך תהיו מומחים בתחום שלכם באמצעות פייסבוק

איך תהיו מומחים בתחום שלכם באמצעות פייסבוק

סגור לתגובות על איך תהיו מומחים בתחום שלכם באמצעות פייסבוק
איך תהיו מומחים בתחום שלכם באמצעות פייסבוק

כל בעל מקצוע עם שנים של ניסיון יכול להיות "מומחה" בתחום העיסוק שלו, למשוך אליו לקוחות ששמעו על היכולות שלו באותו התחום ובדרך זאת להגדיל את העסק שלו. הערוץ הטוב ביותר לבצע זאת הוא באמצעות רשתות חברתיות ובעיקר רשת פייסבוק. איך תעשו זאת גם אתם – במאמר הבא.

הרשת החברתית פייסבוק, זו שכולנו חברים בה (מעל 5 מיליון ישראלים…) היא לא רק המקום להציג את עצמנו בחופשה באילת, חוגגים יום נישואין או מבלים בהופעה או משחק כדורגל. מדובר על רשת חברתית עם יתרונות עצומים לכל בעל עסק או נותן שירות שמעוניין לבלוט מעל המתחרים שלו ולהגיע ללקוחות חדשים.

אחת האפשרויות היא כמובן לפרסם בפייסבוק את העסק שלכם, כפי שרבים עושים, ולקוות לתוצאות טובות מקמפיין פרסום בפייסבוק שזה עתה ביצעתם. אבל יש הרבה לעשות עוד לפני כן ואפילו להגיע למצב בו לא תצטרכו לפרסם את העסק או השירות שלכם בתשלום, אלא פשוט תרוויחו לקוחות חדשים שיפנו אליכם כיוון שהרשמתם אותם במקצועיות והניסיון שיש לכם בתחום העיסוק שלכם.

כיצד נרוויח לקוחות חדשים ללא פרסום בפייסבוק?

ראשית כל נציין שלנהל קמפיין פרסום בפייסבוק זה מהלך יעיל ואפקטיבי במרבית המקרים. אבל אנשים לא אוהבים שדוחפים להם פרסומות של מי שהם לא מכירים, ובטח לא כאשר מדובר על בעל עסק קטן או נותן שירות שטרם הכירו והתרשמו מהיכולות המקצועיות שלו.

בשל כך, רצוי מאוד לבסס את הנוכחות והמעמד שלכם ברשת פייסבוק ואת זאת תוכלו לעשות בכמה דרכים, שהתנהלות נכונה ועקבית בהם, תוביל אתכם למעמד של "מומחה" מקצועי עבור לקוחות רלוונטיים רבים.

ניהול דף עסקי בפייסבוק – למרות שזה נשמע טריוויאלי כיום, בעלי מקצוע רבים עדיין לא מפרידים בין דף עסקי בפייסבוק ובין הפרופיל הפרטי שלהם. אין זה משנה אם אתם מנהלים עסק של איש אחד או יש לכם כמה עובדים. חשוב לבצע את ההפרדה הזאת. הפרופיל הפרטי שלכם נועד להעלאת תמונות עם המשפחה, מטיולים או אירועים שאתם עוברים בחיים הפרטיים שלכם. אתם מוזמנים לשלב גם נושאים מקצועיים מהתחום שלכם, אבל זו לא המטרה העיקרית. ניהול דף עסקי בפייסבוק לא כולל את כל הדברים הפרטיים הללו ומתמקד רק בפן המקצועי שלכם. כלומר רק חדשות מתחום העיסוק שלכם, טיפים שתחלקו עם המבקרים בדף, אירועים מקצועיים או כנסים שבהם נטלתם חלק, התפתחות עסקית שלכם וכן הלאה. כל הדגש על המקצועיות והעובדה שאתם "מומחים" בתחום העיסוק שלכם.

פעילות בקבוצות מקצועיות – הערוץ השני בו עליכם להיות פעילים הוא כמובן קבוצות פייסבוק מקצועיות או רלוונטיות עבורכם. כאן אתם מעניקים מידע, משתפים טיפים מקצועיים ומשתתפים בדיונים שנוגעים לתחום העיסוק שלכם. פייסבוק שמה דגש רב בשנים האחרונות על קבוצות ממוקדות שכאלו ולכן אם אתם בולטים בהן, אתם זוכים לחשיפה מוגברת בין הקולגות שלכם וגם מול לקוחות פוטנציאלים שמתרשמים מהידע וניסיון שאתם מציגים ופונים לעקוב אחרי… הדף העסקי שלכם בפייסבוק. מכאן הדרך קצרה יותר להפוך את אותם עוקבים ללקוחות.

חשוב להבין שיש כאן פלטפורמה עם מיליוני גולשים על בסיס יומיומי, שחלקו יכול להיות לקוח שלכם כעת או בעתיד, והוא יעשה זאת לאחר שיחליט שאתם אכן בעלי מקצוע "ראויים" להעניק לו את השירות שהוא מחפש. את זה יעשו רק אם יתרשמו ממכם ולכן אתם חייבים להיות עם תדמית מקצועית מוצלחת בדף עסקי ובקבוצות מתאימות. רק כאשר יש לכם את הנוכחות הזאת בפייסבוק, אז אתם גם מוזמנים לנהל קמפיין פרסום שימשוך לקוחות פוטנציאליים כדי שיזמינו את השירות שלכם.

במידה ואתם לא יודעים לעשות זאת בעצמכם, יש לא מעט חברות אשר מספקות שירות של ניהול דף עסקי בפייסבוק, מתן מענה ראשוני לפניות במסנג'ר ואפילו התראות על קבוצות שעולה בהן נושא רלוונטי עבורכם.

צפיות בכתבה: 1,035

« פוסט קודם
פוסט הבא »
כדאי לקרוא

האתגרים המשפטיים שמעצבים את פניה של העיר הלבנה המתחדשת

קרא עוד ←

איך לבחור את המקום המושלם לאירוע קטן?

קרא עוד ←

כל האפשרויות של קניית דירה להשקעה ברומניה

קרא עוד ←

מהם הטכניקות ליישור שיניים בקרב מבוגרים?

קרא עוד ←

איך להשתמש בשלט של המזגן בצורה נכונה?

קרא עוד ←
כדאי לקרוא

חוזרים ללימודים בבטחה עם טיפים של מד"א

קרא עוד ←

איך לבחור עורך דין התחדשות עירונית?

קרא עוד ←

בית ספר עם קורס שישנה את החיים שלכם!

קרא עוד ←

היתרונות של פרסום כתבות במקומונים למטרות קידום אתרים

קרא עוד ←

מה נקנה לרך הנולד? סקירת חבילות לידה לתינוק

קרא עוד ←

הדרכים להימנע ממאבקים מיותרים בעניין חלוקת רכוש בגירושין

קרא עוד ←

המושבות החדשות של ישראלים מעבר לים

קרא עוד ←

האם כדאי לעשות ייפוי כוח מתמשך?

קרא עוד ←

עשרות מתנדבי ועובדי מד"א צעדו בשבילי ההיסטוריה היהודית בפולין

קרא עוד ←

למה כדאי לחפש בתים למכירה בפרדס חנה

קרא עוד ←
ניווט באתר
  • חדשות תל אביב
  • פאשן & לייף סטייל
  • בעלי מקצוע
  • משתלם
  • כדאי לקרוא
אודות TLVCT
מגזין תל אביב הוקם במטרה לספק מידע שימושי לכל מי שמתגוררים או מבקרים בעיר תל אביב. המגזין מנוהל באופן שוטף על בסיס רצון לספק שירות מועיל.

אנו מקווים כי תמצאו את האתר שימושי ומועיל עבורכם הן כגולשים והן כמעצבי שיער המופיעים בו במדורים השונים.

מגזין תל אביב הינו חלק מקבוצת אגו מדיה המתמחה בניהול של מגזינים ברשת האינטרנט.
יצירת קשר עם האתר

מעוניינים לפרסם מודעה או כתבה באתר?
צרו קשר באמצעות וואטצאפ 0523190319.

הצהרת נגישות

חלק מקבוצת אגו מדיה - ניהול אתרי תוכן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס